Mucize Dokunuş: Ozon Tedavisi

Günümüzde oldukça sık kullanılan bir tedavi yöntemi olan ozon, alternatif terapi olarak kullanılmaktadır. Enjeksiyon yoluyla uygulana ozon tedavisi, birçok sağlık problemini de ortadan kaldırmaktadır.
Vücudun oksijen alımını arttırarak bağışıklık sistemini harekete geçiren ozon, özel tekniklerle uygulanmaktadır.

Ozon Tedavisinin Vücuda Yararları Nelerdir?
Ozon tedavisinde tıp dünyasında da oldukça sık kullanılan bir tedavi yöntemidir. Kanser tedavilerinde de kullanılan ozonun, vücuda birçok olumlu etkisi vardır. Bunlar;
Bakterileri ve virüslerin üremesini azaltır.
İyileştirmeyi hızlandırır.
Kan dolaşımını hareketlendirir.
Acıyı en aza indirger.
Kanamayı durdurmaya yardımcı olur.
Diyabet komplikasyon riskini düşürür.
Hafızanın güçlendirir.
Ozon tedavisi, kanser için doğal bir tedavi yöntemidir. Oksijenin tam tersi ozon seçici olarak kanser hücrelerini öldürür. Ozon tedavisi iyileştirmek için vücudun ihtiyaç duyduğu tüm besinleri sağlar.
Aynı zamanda ozon tedavisi, düşük veya yüksek olan bağışıklık sisteminin normale dönmesine yardımcı olur. Enfeksiyon ve inflamasyona karşı savunma geliştiren güçlü antioksidanlar sağlayan ozon, vücuda C vitamini takviyesi de yapar.
Uygulama yöntemleri kişiden kişiye çeşitlilik gösteren ozon tedavisi, düzenli olarak yapılmalıdır.
Ozon Tedavisinde Dikkat Edilmesi Gerekenler Nelerdir?
Kontrol sağlanarak düşük seviyede yapılan ozon, antibiyotik etkisi göstererek vücudun iyileşmesini sağlar. Fakat verilen dozun doğru bir şekilde ayarlanması ve vücuda kontrollü bir şekilde uygulanması son derece önemlidir. Tüm bunlara dikkat edilmediği takdirde çok ciddi sorunlar ortaya çıkabilir.
Bu nedenle, ozon tedavisinin alanında uzman olan kişiler tarafından yapılması gerekir.