Hapşırma Nöbetlerine Son! Bahar Alerjilerine Karşı Ozon Tedavisi

Genellikle Mayıs ve Haziran aylarında polenlerin de ortaya çıkması bahar alerjisini tetikler. Bununla beraber burun kaşınması, hapşırık, öksürük, nefes sıkışması, göz alerjisi ve astım hastalığının belirtilerinin görülmesinin genel adı olan bahar alerjisi, ozon tedavisi yöntemiyle tamamen ortadan kalkabiliyor.
Bahar Alerjilerinin Belirtileri Nelerdir?
Burun tıkanıklığı, hapşırma krizleri ve sulu burun akıntısı bahar alerjisinin en önemli belirtileridir. Aynı zamanda, sinüslerde baskı ve yüz ağrıları, gözaltlarının şişmesi, koku ve tat alma duyularında azalma da diğer belirtiler arasındadır.
Alerjiye neden olan polenlerin kaynağı ise, çeşitli ot ve ağaçlardır. Polenler, burun, göz ve boğaza yapışırlar.
Düzenli seanslarla uygulanan ozon tedavisi, alerji sorunun ortadan kalkmasına yardımcı olur.
Ozon Terapi Nedir?
Üç oksijen atomundan meydana gelen kimyasal birleşene ozon (O3) denir. Oda sıcaklığında renksiz, karakteristik kokulu bir gaz olan ozonun, çok güçlü okside ve dezenfekte etme özelliği vardır. Aynı zamanda dünya genelinde içme suyu sağlayan arıtma tesislerinde mikrop öldürücü olarak da kullanılmaktadır.
Dolaşım bozukluklarının tedavisinde, karaciğer hastalıklarında, hepatit ve uçuk gibi virüslerin yol açtığı hastalıkların tedavisinde, zor iyileşen açık yaralarda ozon tedavisine başvurulabilir.
Aynı zamanda kanser tedavisinde de ozon, bağışıklık sisteminin güçlenmesine yardımcı olur.